dijous, 1 de novembre del 2018

Tercera operació (1)

El dia 30 octubre 2018 passen coses. M’arriba una comunicació escrita de l’hospital cap al qual havia demanat derivació. No l’accepten, sense ni haver-me vist. Diuen, en poques paraules, que els sembla bé el diagnòstic de l’hospital actual i que, encara que seria adequat tant un tractament com l’altre –tant la descompressió vascular que em van indicar fa quatre anys en aquell hospital com la compressió percutània que m’han fet fa dos anys a l’hospital actual–, en el meu cas, havent-se fet ja dues vegades la compressió percutània, és més aconsellable fer-la per tercera vegada, perquè la descompressió vascular té menys possibilitats d’èxit quan s’ha fet abans l’altra.


Per què t’avisen d’aquestes coses quan ja no hi ha remei? O sigui: si m’haguessin fet primer la descompressió vascular i no hagués anat bé, encara es podria provar la compressió percutània; però al revés no. Encara que sembli iŀlògic, primer t’has de fer l’operació important i després, si la primera no dona resultat, et poden fer la menys important.

Bé, molt desconcertat abans-d’ahir i emprenyat ahir, però avui ja no perquè m’adono que és inútil. Ara bé, deixo constància d’aquest fet aquí per si algú altre s’hi troba.

El mateix dia 31, que tinc visita amb el neuròleg de capçalera, comentem això i es mostra sorprès pel fet que m’hagin enviat un diagnòstic i una previsió de tractament per carta, sense ni haver-me visitat. Com que suposo que no pot parlar gaire més, arronsa les espatlles i ho deixem així.

En qualsevol cas, posem en marxa la tercera operació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada